fredag 16 december 2011

Lite olika saker :)

Lite bilder och uppdateringar som gjorts.......
Kaminen är juh igång sen ett tag, har tyvärr inte gjort det sista med målning å sånt än men det kommer..... det kommer var lugn för det :P




Satte upp ett nytt lyse idag ovanför diskbänken ..nja inte jag förstås men Hjalmar hmm...tanken var att få bort det superlånga gamla fula som satt där. Fått för mej att en bänk diskmaskin kunde få plats på bänken.......ser lite konstigt ut från den vinkel som bilden blev, men det blev faktiskt fint i verkligheten....
Diskmaskinen vette sjutton vart jag ska ha.......just idag vill jag inte ens ha den :/
Den var så ful där den stod placerad på bänken att den åkte bort därifrån.....
.....och där ska den inte stå i alla fall :P
Vart??? Det vette sjutton :P
Blir en annan dags nöt att knäcka :D





Tänkte ta ett myskort i köket med bara tända ljus när elen var avstängd idag......då sattes lyset på så klart...precis när jag knäppte kortet, så julstaken blev tänd på bilden.......
En julstake som blir tänd på en bild hur låter det??? :P



Anders limmade Mysans gamla docksäng åt mej....när den kom tebax ställde jag bara in den i hallen för att sen bära ner den i källaren.....men nu har jag inte hjärta att ta den ifrån dom...........Gizzmo och Pipin älskar den :)



Nu har den lille lille fetto killen som flyttade in här, bott här i hela tre veckor :)
Att han heter Bulle det ser man nästan tror jag??? :P




Gizzmo försöker bli kompis med tomten så han ska få mycket fina goda klappar till jul.....Tomten han myser bara för han har minsann äntligen fått tillbaka sina borttappade stövlar :)





Unge Hjalmar var här idag som jag skrev innan....och han bytte inte bara lampan i köket utan satte även in ett nyare finare  litet elskåp.....så nu e det inte hemma klåpar fixat längre :D
Dock lite trasigt å fult runt om...men vad gör det??? Bättre att elen e ok så inget händer å nu finns det faktiskt jordfelsbrytare inkopplad, det känns mer än skönt kan jag tycka :)
Bara som med allt annat då......bara resten kvar :P
  

Sist men inte minst...min lekstuga :P nere i källaren, inte klart än på långa vägar men dock en liten början i alla fall :D





Ha en trevlig helg gott folk, jag hoppas på virke i morrn för då skall hammaren/borren fram :P
(läs : Hammaren/borren INTE kofoten :P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar