fredag 9 december 2011

Dagens pyssel :)

Idag har jag börjat röja lite i källaren, äntligen har jag juh en källare som jag kan fixa i ordning till pysselställe :)
Fixat å donat bara lite men kunde ikväll sitta å pyssla med mitt läder styr där nere i alla fall.
Det som fattades var mina läsglas....mutter mutter som har fått egna ben...och jag ser inte utan dom när jag ska sy........... grrrrrrrrrrrrr
Så om någon är synsk och ser vart dom befinner sig blir jag mer än tacksam av tips om vart dom kan tänkas finnas :P
Nu saknar jag bara min skomakarmaskin som jag aldrig kunnat använda pga platsbrist..  :/ hade tänkt göra mej av med den, men tror faktiskt jag ångrat mej nu och ska ta hem den snarast :P
Ska även leta fram den vanliga symaskinen i morgon.....eller kanske jag bara har min ena här....hmm...måste få mera koll på mina grejer :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar