måndag 19 december 2011

Det blir inte alltid som man räknat med............

Istället för att bygga det jag hade tänkt denna helgen så vart det en resa i snöstormen...lördag kväll och hem söndag...så tyvärr har jag inga foton att visa så här efter helgen på min nöt jag knäckte..   :/
 Men så blire väl ibland, det blir en väl en annan dag ist får man hoppas på :)
Men jag kan visa en bild från min resa, bilden ljuger faktist.....det var värre än vad bilden visar :/



Idag har jag pysslat lite hemma, inte mycket men lite :P
Granen åkte in och den är fast surrad så inte katterna ska ha så roligt som Gizzmo hade förra året :P



Tände ett femdagars ljus här hemma på trappen för min älskade Mysan <3.
Ute på hennes plats i Hallingeberg har jag ställt ett ljus med batteri som ska brinna i tre månader i sträck. Det satte jag i hennes lykta jag köpte för ett tag sedan. Sånt ljus som släcks på dagarna och tänds när mörkret kommer var det dessutom. Lustigt vad dom kommer på för saker :O



Skruvade till sist bort luckorna på åtti skåpet i köket...skruvade upp en gardinskruv och hängde ett gammalt tyg där ist.....det e inte klart än så varför osv får ni allt vänta med att få veta till en annan dag :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar