torsdag 28 juli 2011

Vet tusan inte vad som varit värst denna veckan...

Det har snurrat rätt bra runt mej i ett par veckor nu och i början av denna veckan var det som om allt hann ikapp mej och jag klarade inte av mera.
Börjar nu trots tröttheten som blir av allt jobb i stugan att komma i form igen :)
När denna helgen är över kan jag börja andas igen och det känns otroligt bra.

Idag i torpet: Tack gode gud för Anders som räddade mej från stegen på gaveln.....
Klättrade upp gjorde jag men lika fort ner igen.....
...bara att inse att min fyra meters stege räcker gott och väl än så länge.....
Om man inte har rep och liv linor på sej då kanske..... :P
Idag har jag målat sista gaveln...då tillsammans med Anders....som fick måla högst upp........hmm
Sen har det kittats fönster och målats.
Sista fönstrena på den höga gaveln är kvar tills i morron.....  :(
Dasset röd färgades lite det med , och i morgon ska det ny papp på det taket. Det ser lite blekt ut, men vänta ni bara tills solen lyser och dörren är grönmålad :)
Ninni kom förbi med lite god glass som var väldigt mumsig och hjälpte till att städa uppe i sovrummet :) sånt gillar jag :D
Tack snälla för all hjälp idag :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar