måndag 25 juli 2011

Dagens slit blev lite målning :)

Idag fick "baksidan" som jag använder som framsida lite färg runt dörren, och lock panelen ovanför dörren som igår såg lite polkagris randig ut blev helt röd :) måste faktiskt säga att jag tycker det blev fiiiint :P

.......efter baksidan.........gick jag över till "Framsidan" som just nu mer ser ut som det vore baksidan.............ja min stuga är bakvänd  :/
hade ingen lust att sätta sista panelen idag så jag målade det som fanns kvar att rödfärga,  i morgon blir det panelsättning hur lite jag än vill....sen måla sista gaveln... hualigen den som är så himla hög....
sen är det dax för fönster och städning........hmmmmm förtränger gräsklippningen..... 

1 kommentar:

  1. Grym förvandling (till det bättre) av torpet! Är mäkta imponerad! Kommer och besiktigar nån gång i augusti.

    SvaraRadera