måndag 4 juli 2011

Äntligen något positivt????

Som jag skrev häromdagen så hittade jag hästmyror......... hällde hysteriskt på en hel burk med myrr och ringde Anticimex... Idag kom dom, och troligen hade jag alldeles själv redan fått död på hela samhället :) så nu ska det "bara" bytas stock under dörren och på med ny panel runt om på denna sidan av stugan oxå :D
Men kan juh inte påstå att jag tycker det ser jättekul ut när jag ser eländet som är där inunder....   :(
Var på kort tur igår med min Tantalona, åkte genom Överum och vad skådade mitt öga??
Jo ett alldeles fantastiskt vackert hus jag aldrig sett förut :O
                       
Hur det nu kunde ha gått till??? Det är INTE vanligt att något vackert gammalt ruckel undkommer min knivskarpa blick :)
Men konstigt nog...där stod det och bara var vackert, tomt och öde och utan någon som tog hand om det tycktes det oxå :/

Ja, jag är knasig, men har ni sett vilken otroligt vacker gammal dörr???

1 kommentar: