onsdag 16 september 2020

Välkomna tillbaka ♥️

 Mycket har hänt sedan jag skrev sist , jag vet inte ens riktigt hur länge sedan det är ? Jag har kvar min stuga Kallernäs & jag har sålt mitt hus i stan och blivit sambo i skogen mellan Hjorted och Blankaholm . Jag har även införskaffat ett litet torp som heter Ängstugan . Ängstugan ligger ca 5-10 minuter från Kallernäs som jag har haft uthyrt till en vän i några år. Planen nu har ändrat sig lite pga att jag flyttade ihop och blev sambo . Jag kommer även att sälja mitt älskade Kallernäs nästa år och fokusera på det lilla Torpet Ängstugan ist . Detta inte endast pga samboskap utan även pga att jag fått Psoriasis artrit och inte klarar av att bygga å fixa lika mycket längre . Ängstugan är mycket mycket mindre och har en lättare tomt att sköta om . Den ligger närmare vägen så tex snöskottningen blir lättare . Det som känns är att nu när jag äntligen fått in vatten och badrum , avlopp å allt i Kallernäs så måste jag börja om från början ... plus lite till som jag aldrig gjort förut . Jag kommer att sätta in bilder som jag sparat på sedan länge så ni får se vad som hänt /händer numera i mitt liv . Jag kommer även att sätta in bilder från huset som jag numera bor i tillsammans med min sambo sedan Lite mer än 3 år Tillbaka . Det huset heter Österbo . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar