lördag 3 maj 2014

Saknad.... <3

Jag saknar dej på olika sätt ,vissa dagar gör det ont...jävligt ont!!!! Och vissa dagar gör saknaden mej ledsen andra dagar hysterisk och ibland faktiskt stark.......vissa dagar gör saknaden mej väldigt liten och sårbar....Vissa andra dagar gör den mej galen....  Allt runt omkring mej just nu påminner mej om dej..... Om all jävla skit, om all oro om all väntan och all förtvivlan.
Som du vet så sa vi vad vi skulle göra om någon gick bort före den andra..... Dax att du sätter fart nu gumman  :P <3 älskar dej alltid/Mamma

1 kommentar:

  1. Älskade Anna och Mysan. Jag och Mysan stod varandra inte så nära som dotter och mor, men jag känner ändå stark saknad. Jag minns dig Mysan när du bodde hemma hos mig i Visbt på Trappgatan för att avlasta Pappa Jonas någon enstaka gång. De var kära möten ;-) Jag fick så goda kramar av dig ;-) ;-)

    SvaraRadera