onsdag 21 maj 2014

Att titta på torp ...

Idag så tänker jag börja titta på torp ... Ja jag vet att jag hyr det finaste av dom alla på bästaste platsen av dom alla. Men tänk om.... Jag avskyr just nu ordet OM!!! Tänk om jag inte kommer att ha råd att köpa det? Någon att dela det med verkar juh helt omöjligt att hitta ..så därav startar jag nu min rundvandring bland torpens värld .  Hus/torp nr 1 att titta på är ett litet gult fint med vatten /el och ny toa med handfat. Ett charmigt litet ställe från 1600-1700 talet . Vet dock inte hur det ligger så.... Bilder kommer senare ..... Men det är svårt när man bott in sig i det finaste.... Dock har jag endast el å inget vatten... Och det jag hyr kan bli för dyrt för mej...  Och dyrare än detta jag ska se på och dyrare än många andra jag sneglat på :/ sorgligt men tyvärr min verklighet :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar