tisdag 16 augusti 2011

Välkommen in hemma hos mej :)


Välkommen hem till mej :D
Har hört att det ser ut som i ett gammalt museum :P
Men jag älskar gamla saker och då blir det så här :D

Så här många ungar är det OFTA hemma hos oss.......
just vid detta tillfälle var dom 8 stycken......eller 9...



Hallen uppe sett från balkong hållet :)

Hallen uppe sett från trappen där man kommer upp.


Ingången till köket från hallen.


Här står salt och socker, underlägg mm om man behöver :P



Det är här man lagar mat och styr :)


Sittplatsen i köket har en del för sig själv :)


Hittade "gamla" mysiga gardiner nere på Hand i hand, om ni inte ser det så är det upphängda runda knäckebröd sydda på dom :D


Ingången till vardagsrummet från hallen.
Här har jag min älskade divan som jag ofta ligger och latar mej på :P


Gung hörnan med bilder på väggen av min mormor och Olle och sedan hennes syster :) 


Sen vardagsrummet sett från andra hållet :)




Och andra delen av vardagsrummet som är tv hörna :)


Min hmm.....för dagen ganska röriga sängkammare.....hmm..




Detta är min balkong....hmm....eller terass är ett bättre ord för den eftersom den är så stor.....tyvärr har den inte kunnats nyttjas på hela sommaren pga att hyresvärden prioriterar sin restaurang på botten våningen.......börjar lessna på detta nu....
"Stenarna" ni ser nere i containern nedanför är från kassa skåpet under min säng......


Avslutar idag med mina älskade katter Gizzmo och Pipin uppe på bänken i köket, för när jag bytte köks gardiner så måste dom juh genast kolla läget och utsikten när det plötsligt inte var panel gardiner som hängde ivägen för dom :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar