torsdag 11 augusti 2011

Ingen lust kvar...........

Var en stund sen jag skrev....... lusten har sinat ..... liksom runnit ur mej  :(

Vill hitta min plats i livet, min egna lugna lilla vrå, och jag kan lova att den inte är här i min lägenhet.....

Jag som är en tråkig hemma  människa som aldrig velat åka hemifrån....
vill aldrig vara hemma och tar varje tillfälle att åka bort...dra så fort det går....och det är INTE vanligt.

Eftersom jag aldrig förut varit med om att inte vilja vara hemma.... Så är detta  något helt nytt för mej.......men det känns inte som en nyttig lärdom utan mer som en krävande, kvävande plåga som man så fort som möjligt vill bli av med.



Att åka till torpet känns inte roligt längre, eftersom jag vet att det måste säljas för att kunna köpa ett permanent boende...
En massa folk var och tittade härom dagen.... eller massa och massa...4 familjer eller personer...hmm 5 blev det till slut.
2 intresserade och tre inbokade till nästa visning, tre som mailat långväga ifrån och ev vill ha egna visningar.
En som vill komma åter.... vi får väl se vad det blir av detta.....
Hoppas bara att det blir någon som älskar stugan lika mycket som jag gör......
Det känns hur som inget roligt längre och lusten att vara där är borta......
Kanske snart är det någon annans lilla paradis  .????


Vet ni något mysigt hus i bynn som passar mej som någon vill sälja, med gammal charm minst 5 rum, gärna fler...lite att göra är inget problem dock ej allt för dyrt eller med oljepanna tack :P

Och vet ni någon som letar efter en underbar stuga att älska så vet ni vart den står...........<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar