söndag 26 juni 2011

Tung dag i stugan........ :(

Idag var det inte kul periodvis i stugan :(
Först blev jag glad av att få in solen i köket, det blev jättefint :) senare deppade jag nästan ihop när jag hittade myror.......som är vad jag tror..... häst myror grrrrr
...blir Anticimex i morrn kan jag lova!!!

Senare så höll hela stugan på att brinna ner......men nu pratar vi inte mer om det!!!!!!!!! MORR MORR!!!!!
Vi går över på lite roligare saker:
Idag kom gång järn på plats och även haspen :)
Det blev precis så fint som jag trott hela tiden :P

                                                         
Och så här såg det ut när den ruttna kvisten föll:

 Lite kaos igen....... som vanligt allså :)
 Rörigare och rörigare....... :P
Men innan jag åkte hem så styrde jag till en provisorisk trappa, så kaosen skulle bli något bättre....  :
Och sim sala bim, se vad vackert mitt älskade torp blev utan den ruttna snea fula kvisten :)
I morgon blire nog resa till den stora staden och köpa pryttlar till stugan :)
Kanske en skiva till köks bänken el något annat kul?? :P

2 kommentarer:

  1. Så fint det blev när ytterqvisten kom bort.
    kram tantalona

    SvaraRadera
  2. Tack snälla älskade vän :)

    SvaraRadera