onsdag 1 juni 2011

Ännu en dag ute i mitt älskade lilla torp....

Började med att köra veden uppåt ..... den landade vid dasset på en trall jag hittade hos Anders. Dotra min hjälpte till i början, men efter hon åkt hem igen så fortsatte jag själv.
Måste till ett annat år bygga en vedbod el nåt....behöver även någonstans att ställa gräsklipparen och alla andra pryttlar... detta är nog något jag måste fundera på en smula.
Sen hittade jag överväxta stenar........från en rabatt kant ????
Jag som trodde dom haft sin uppgång/ingång där till framsidan av huset...hmm
Och vad gör man när man hittar en massa stenar som bara ligger där och skräpar??? Jo man bygger å puzzlar om man e mej :P
Så nu måste jag skaffa stenmjöl om jag inte hittar på någon annan lösning med min ruttna trapp........


Vet inte riktigt om det ska vara kvar, men det får allt vara där tills bättre lösning hittas på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar