söndag 1 maj 2016

Dag fyra .

Funderat mycket ... Min denna blogg hette från början Torparanna pga att min snälla hjälpsamma vän döpte den till det när han hjälpte mej starta upp den ... Vidare döpte jag om den till Drömkåken i bynn när kåken köptes in ... Det har gått några hus å stugor sedan dess... Nu har jag sålt min fina fina Drömkåk .. Så nu vet jag inte hur det ska bli med Bloggnamnet Drömkåken i bynn ? Efter dom första dagarna i huset i stan med alla besvikelser och rent sagt all jäkla skit 
Så har jag funderat lite .. Det finns inte två Drömhus .... Och Drömkåken bebos  snart av andra människor . Så tankarna har kommit och gått och jag har så smått börjat fundera på vad huset i stan är för sorts hus... Det är ett Kråkslott såklart :P så snart döps denna bloggen om till Kråkslottet i Stan . Vad tycker ni om det ? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar