måndag 5 januari 2015

Nu ställer jag till det igen....

Efter att ha bott in mej i Drömkåken i bynn i några år så börjar jag få smått panik på att det är så trångt ... Visst alla har varsitt rum men..... Köket e litet , mitt sovrum är litet, vardagsrummet är litet... Så jag har grunnat å grunnat å grunnat igen må ni tro på hur i hela friden jag ska kunna lösa det???? Jo idag gjorde jag slag i saken och flyttade ut ur min lilla sängkammare och in i det lilla vardagsrummet som nu som mitt sovrum känns gigantiskt :O vardagsrummet är just för dagen väldigt litet men imorgon så river jag väggen mellan sovrummet och skafferiet och på onsdag får en snickare riva väggen mellan köket och skafferiet :) så nu blir det två stora rum istället för tre små :P hoppas nu och håller tummarna för att jag bott in mej så länge att jag valt rätt....ups ? Annars blir det faktiskt inte ett så himla knepigt  jobb att bygga upp en vägg igen :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar