tisdag 20 augusti 2013

Tror jag flyttar in....

I
Minns ni grann katten som gick in till mej och kissade ner överallt? Grannarna har numera kastrerad honom, Tubbe heter han . Han bor i källaren hos grannen efter att hans matte flyttat utan att han fick följa med, om historien jag hört stämmer?  Grannarna har katt uppfödning så han kan inte bo inne hos dom om jag sedan förstått fortsättningen ? Hur som har denne herre bestämt sig för att ignorera mina tre röda pojkar och helt enkelt flytta in till oss :/  detta har han helt klart bestämt sig för och det verkar han då rakt inte tänka ändra på .   Så numera springer han inte sin väg när jag kommer hem och han sitter inne och äter... Spinner som en kärleks törstande stolle som aldrig kan få nog av att kela gosa och klappas... Måste tillägga att detta har inte varit något vi uppmuntrat det minsta, men skam den som ger dig verkar det som .... Inget vi gjort hjälper ...herr Tubbe är bestämd på dem punkten ... Så tre verkar bli fyra :O 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar