tisdag 11 september 2012

Inflammation....

Efter allt målande så har jag nu fått en kraftig inflammation i vänstra armbågen.... Så sen i torsdags har jag levt med en olidlig smärta :( Igår besökte jag el doktore som gjorde mej väldigt väldigt illa, och tömde armbågen på vätska... Och efter det sprutade han in kortison ... Absolut INTE det skönaste jag varit med om!!!! Fick även inflammations hämmande medicin, som jag senare på kvällen fick en allergisk reaktion mot och kliade/rev sönder mej av :/ så inte den bästa dagen i mitt liv kan jag lova... Hade även årsdag av min dotters bortgång... Det gjorde juh inte dagen bättre precis :( men men idag lyser solen och det är ett underbart väder ute :) kan juh dock inte måla med armen..... Men tänkte vara ute lite, och att skruva ner balkong räcket med skruvdragaren och höger armen ska väl funka?? :P så nu lite mera lat tid och sen ut i solen och skruva å skrapa :) ha en bra solig dag alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar