måndag 27 augusti 2012

Kan man bli kär i en tapet???

Som nog alla vet vid det här laget så älskar jag allt gammalt :P helst från 1700-1800 talet ska det vara :)
Jag styr nu med trapphuset upp, hallen uppe och nere följer liksom med dom med...så jag kollade in lite tapeter igår på nätet OM jag nu skulle vilja ha något annat än vit målat någonstans i huset.......:P
Hittade en sådan tapet som man ofta hittar när man river i gamla hus,  Längst bak, säkert 7-8 lager bakåt mellan alla tapeter som suttit innan brukar man hitta dom vackraste av alla tapeter man sett.
Dessa brukar inte längre finnas kvar i produktion, utan dom flesta "gamla" tapeter är numera lite chicka och finns i dom flesta hemmen som är lite moderna och "lantliga" idag.
Och då e juh jag som jag e :P Då vill jag inte ha dom eftersom alla andra har dom :)
Men nu hittade jag en tapet som gjorde så magen vände sig på mej.........kanske vill jag inte ha den i hallen uppe.......men någonstans ska den definitivt sitta kan jag lova :D
Och det gör inget att ingen kommer hålla med mej om att den är vacker.....  :P för jag e nog allt lite kär i en tapet och det är denna :  <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar