måndag 28 maj 2012

Resa efter dörrar :)




Förra veckan säger min vän Ninni att se vad jag hittade..... kolla länken.............

Ups där var dom.... Pardörrarna som såg ut som dom på mina gamla ritningar från hur huset såg ut från allra första början :D

Hallå hallå liksom t o m höjden stämde :P dock ej bredden det diffade på nästan 1 dm men det fungerar hur bra som helst ändå med lite fix & trix :)

Idag åkte Ninni med mej och kosan styrdes mot Motala där dörrarna väntade på mej :)
visst lite väl långt bort men vad gör man inte för ett par vackra dörrar???

Dom hade suttit på ett jättesött litet hus :) Rött såklart....  det var massor som hade ringt på dom men för en gångs skull hade jag tur.... jag var först :)

Det brukar juh inte hända mej att turen står på min sida ...... (som ni som känner mej vet) 
 Men plötsligt händer DET!!!!

Dom blev mina :D


1 kommentar: