måndag 2 januari 2012

Nyårsafton å missarna :)


Det blev juh inte klart helt sist pga för få platter.....  men dom kom hem häromdagen :P
Så på självaste Nyårsafton skedde detta :



                                                                           
                                          Klart :D

                                                                               
            Sen kan man juh inte sitta sysslolös med en massa kantstött 
Willows porslin :P



                                                     
Så nu ska det fogas i morgon med :P

     Sen lite mysbilder på mina gose kissar <3




Ser ni tok missen min???
Vem???
Jo Pipin såklart :/

5 kommentarer:

  1. Det blir som vanligt jättefint när du håller på :)
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Ha hahaha ha ha Pippin!!!!
    Fint blev det oxå i köket Anna! Du är så duktig!

    SvaraRadera
  3. Jag önskar dig ett fint år 2012. Vi får alla belöningarna efter ha blivit pressade. Efter regn kommer ofta solsken. Kram min älskade Anna.
    Tulle och Yacko

    SvaraRadera
  4. Ser ju redigt nice ut. bra att placera ditt krossade proslin på väggen :-)

    SvaraRadera
  5. Kul när ni skriver kommentarer :) Men skriv gärna namn så jag slipper att gissa mej fram vem det är som kommenterat :P

    SvaraRadera